My Blog List

Sunday 10 February 2013

Malique feat M. Nasir =  Mantera Beradu.. :)

Gerakkan hati.. Hati gerakkan..
Pandanglah aku.. Aku lah dia..

Kulitku kebal..ku kebal.. ingatku kebal.
Hanya berbual makan angin, kembung perut mual..
Resah dan tidak senang.. hidup x pernah lenang..
Ku schizo paranoia takut pecah tembelang..

pecah tembelang, peta dah hilang..
Bangau dah pulang, suara sumbang..

Lidahku kaku, x selicin kuku,Teman baikku buku.. 
Bini ku pena, x pernah lena..
Aku suka mengintai pantang ditenung, Berakhir pertelingkahan dalamanpasti belum..

Ikut gerak hati..
Pena melayang, dilihat dua layang pandang..
Taklah segarang, takat meradang..
tanya Abg gedang, apa barang..?
Badan macam badang, main acah belakang parang..

Kuhunuskan keris, musuh ada pistol..
Tradisi harus kekalkan,adaptasi harus betul..
Tujuh baris keramat, tujuh garis penamat..
Baik berpada, biar jahat, asal selamat..
Ramai saudaraku yg baik telah dipijak..

Angin mendung yg berarak..
bawa tangis, bawa resah..
Rebah rindu yg terkumpul..
Semua birat dan kalimah..
Semua janji yg terikat..
lebur disisimu..

Yo..! Ijazah terbaik datangnya dari jalanan..
dari pangalaman bercakar dan bersalaman..
Konflik motivasi, cuba meditasi..
Positif dan benci, jadi inspirasi pagi.. 

panjang sangatlah lagu ni.. aku dah ngantuk ni semalaman belum tido.. ni aku copy kan url video ni korg tengok je lah ye.. 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TANwViRrN5w

senyum ya,,.. ^_^





No comments:

Post a Comment