My Blog List

Sunday 10 February 2013

Aku bukan untukmu duhai teman..

Duhai teman.. : / telah ditakdirkan dirimu bukan untukku..

telah ku memanjatkan doa,
telah ku memohon petunjuk dari sang pencipta..
Namun petunjuk2 yg hadir hanya lah  menunjukkn perpisahan kita..
Aku redha walopun peritnya menusuk-nusuk sang jiwa..
Terluka parah sang jiwa, 
Masih mengharap dan terus mengharap sepenuh rasa yg ada..
Masih memanjatkan segala pengharapan kepada Ya Rabbana..

berpisah kita hanya sementara..
ada jodoh pasti berkekalan hingga ke akhir nyawa..
Aku sentiasa menanti saat itu tiba..!!
ketahuilah kau wahai teman, betapa aku menyayangimu sepenuh jiwa..


Dahulu kau merapatiku..
Dahulu kau menginginkanku..
Meskipun x pernah jawabku..
X berniat kau tinggalkan aku..
Sekarang kau pergi menjauh..
Sekarangkau tinggalkan aku..
Di saat ku mulai mengharapkanmu..
Dan ku mohon maafkan aku..
Aku menyesal telah membuat mu menangis 
dan 
biarkan memilh yg lain..
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu..
Pasti itu terbaik untukmu..
Janganlah lagi kau mengingatku kembali..
Aku bukanlah untukmu..
meski ku memohon dan meminta hatimu..
jangan pernah tinggalkan dirinya
untuk diriku..

Sekarang kau pergi menjauh..
Sekarang kau tinggalkan aku..
Di saat ku mulai mengharapkanmu..
Dan ku mohon maafkan aku..
Aku menyesal telah membuat mu menangis 
dan 
biarkan memilh yg lain..
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu..
Pasti itu terbaik untukmu..
Janganlah lagi kau mengingatku kembali..
Aku bukanlah untukmu..
meski ku memohon dan meminta hatimu..
jangan pernah tinggalkan dirinya
untuk diriku..

Sekarang ni entry saya sumenye mengenai sahabat ya.. 
ayat dah macam ayat kepada kekasih je kan..? huhu
x la cume saya dari dulu hingga lah sekarang ni x pernah ade kawan, teman sehebat dia..

saya x salahkan dia kalo dia nak tingglkan saya..
mungkin dia bosan dengan perangai saya yg asyik nak main2 je dalam hidup, 
everything saya amek mudah, every moment saya asyik dengan lawak2 saya..
entahlah saya x nak sangka yg bukan2..
 mungkin ade kata2 dan tingkah saya yg buat dye terasa.. 
yg saya mampu cakap saya mintak sangat ampun sorry..
x terlintas pun nak buat kau menangis, der..
hmm.. mmg saya terlalu sedih dan terluka kerana kehilangan seorng sahabat yg setia.
saya cume telah terbiasa bersama dengan dia..
kami ibarat kembar. 
cume muke dye macho sikit, muke saya ni macho banyak.. huhu..
Ingat sentiasa update doa kite kat Allah..
In shaa Allah, Allah bantu.. sentiasa tetapkan pengharapan walobagaimana berbolak balik pun dalam hati kita ni.. 

Senyum ya.. ^_^

No comments:

Post a Comment