My Blog List

Friday 8 February 2013

Cinta..

benar kata org, kadangkala cinta sejati hanyalah di depan mata, cume kita yang selalu alpa dengan kehadirannya..

Bila ada yang sayang, jangan lukai hatinya..
Bila ada yang cinta, jangan kamu titiskan air matanya..
Bila ada yang menanti, pastikan kamu kembali..
Bila ada yang setia, lakukan yang sama..
Bila dia pergi, pergilah kejari selagi merasa dia bererti..
Kerana bila dia tiada di sisi, kamu akan sunyi dan sepi.


Aku ingin mencintaimu kerana AGAMAMU..
Aku ingin menyayangimu kerana AKHLAKMU..
Aku ingin bersamamu kerana ALLAH.. 
Maka, terimalah aku seadanya.. Kekuranganku akan menjadi pelengkapmu..


Kerana hidup kita bukan untuk bercerita tentang cinta sahaja, bukan untuk mengeluh tentang cinta saja.. bukan mengharap pada cinta sesama insan sahaja, Terlalu asyik dengan cinta, hinggakan kita terlalu taksub akan cinta, Kita lupa dan terus alpa apa sebenarnya yang kita perlukan, Apa yang menjadi pegangan kita, siapa pencipta cinta kita.. :/


Saya rindu awak , tapi saya tak nak cakap ikut FB atau TWITTER , sebab saya tahu rindu itu hanya sekejap . Saya nak beritahu pada ALLAH melalui DOA , sampaikan kalam cinta saya melalui AL QURAN , InsyaALLAH , rindu itu akan terlerai dalam ikatan yang SAH . ^_^


#semoga Allah mengurniakan jodoh yg terbaik untuk diri saya ni..
saya ni hanyalah insan biase yg banyk melakukn kekhilafan sepanjang saya hidup di muka bumi Allah ni..
Selagi saya belum mampu memberikan sepenuh CINTA saya kepada PEMILIK NYAWA saya ni, selagi tu lah saya akn simpan cinta kepada insanITU rapi2 dalam jiwa rga ni..#
ceyy pagi2 ni lah ayat saya nk jiwang kan.. hilang kemchoan saya.. senyum selalu k.. ^_^

No comments:

Post a Comment