My Blog List

Monday 28 January 2013

IKHLAS

time x de blog semangat nak menulis.. Bile dah ade ni ase cam kaku je.. huhu..

xpe lah.. bnyk sebab musabab aku x mengupdate blog.. (In shaa Allah t len kali aku citer ye)..
 Busy.. Hmm bleylah sikit tolong mak meniaga cuti2 sem ni.. tolong2 kemas rumah, masak... hah ni ade citer pasal memasak2 ni dan ade kaitan dengan sifat yg WAJIB kita semua pupuk.. copy n paste dari sowg minah ni.. kwan rapat aku.. hehe.. ^_~   asenye kalo aku yg masak maen campak2 je.. tapi yg pelik nye bley jadi.. hehe ayat nak ckp tangan aku ni tangan mchef lah.. haha

IKHLAS
Bila kita IKHLAS dalam melakukan sesuatu perkara, 
In shaa Allah perkara yg kita lakukan akn sentiasa mendapat keredhaan Allah S.W.Tdan org sekeliling akan senang dengan kita.. ^_^

#Alhamdulillah, walopun sambal goreng ikan bilis yg saya masak sedikit hangit dan terlebey garam.. tapi mak,ayah dan adek2 makan dengan penuh selera..terharu rasanya hati ni..
(seb bek la bihun tumis air sedap, :p boley wat backup sambal) hehe..
x sia2 berpeluh2 menghabiskan masa kat dapur.. 
(duk mengelamun je tu yg hangit sambal tu.. ^_^)

AMARAN..!!! kalo memasak fokus.. ingat belajar atau kerja je kene fokus.. masak pun kene tau.. :)

IKHLAS kan hati, sume menjadi, walopun hakikatnye x jadi.. hehe

No comments:

Post a Comment