My Blog List

Wednesday 9 January 2013

PERMULAAN BLOG MONOLOGKU

Salam ukhuwwah perkenalan, dan juga Salam ukhwah fillah(salam persahabatan kerana Allah) ..  :)
Hamba insan yang daif ini memulakan langkah pembuka tirai kehidupan hamba yang baru pada tahun 2013 ini dengan mengcreate blog baru.  hehe..
Semoga dengan ter"create"nyer blog ni dapt kita berkongsi ilmu yg dipinjamkn Allah S.W.T sesama kita ye.. :D
Dalam blog ni bahasa perantaraan yg akan hamba gunakan adalah pelbagai.. 
Saya,awak, aku, kau, kita , owg.. penggunaan ni tengok mood r.. 
kalo mood giler2 gunelah aku, kau tu
kalo mood jiwang2, sayang2, ni gunelah saya,awak tu..
kalo mood normal gunelah kita, owg tu..

Entah kenape lah tahun ni bwu terbukak hati nak menulis dalm blog.. selama ni karya2 saya semua nye saya tuliskan di word lappy  ja.. saya ade fb tpi dah deactive.. ade sbb musbbnye (ceyy bab karya2 tu mcm pro2 je kan.. padahal ayat2 luahan hati ja hehe) ^_^


astaudi'ukumulah - semoga berada di dalam jagaan Allah.

No comments:

Post a Comment