My Blog List

Thursday 2 October 2014

TERINGIN SEBELUM DIRI INI PERGI MENYAUT SERUAN ILAHI..

Oh tuhan berikanlah aku kekuatan menempuhi dugaanmu..
Aku percaya ada hikmahnya..
Di setiap dugaan yg ku terima..
Andainya hatiku bersuara..
Pastinya ia akan berkata..
Cukuplah sayang, aku tidak berdaya..
Mengharungi segala sengsara.
Berapa kali harus aku terluka..
Barulah kn ku sedar..
Cinta dan usahaku tidak layak untuk bersama2 KALIAN berjuang, menyerahkn seluruh jiwa raga dan mengerah segala keringat untuk menegakkn Islam..
Mengapa masih aku setia disisi jalan ini..??
Tidak.ku mengerti..
Tidak ku fahami..
Seperti kalian dr awal bersemangat seperti jua aku masih membara ingin bersama2 KALIAN..
Bersama2 berjuang di jalan ini, mengerah sehabisnya keringat yg ku ada, ku serahkn seluruh raga dan jiwa.. nmun masih blum diberi kesempatan oleh KALIAN dr dulu hingga kini..
Andai terlmpau permintaanku ini.. Maafkanlah kasih..
Berpa kali harus aku terluka..
Barulah kn ku sedar..
Cinta dan usahaku tidak layak untuk bersama2 KALIAN berjuang, menyerahkn seluruh jiwa raga dan mengerah segala keringat untuk menegakkn Islam..
Mengapa masih aku setia disisi jalan ini..??
Tidak.ku mengerti..
mengapa masih aku setia disisiNYA
Tidak ku mengerti..
Tidak ku fahami..
‪#‎moga‬ Allah sentiasa tetapkan hati dan jiwa ini di jalan ini walopun hanya la sebagai pendengar dan pemerhati setia..
#moga Allah kuatkan diri ini untuk bertahan hingga ke akhirnya..
‪#‎membawa‬ diri, Alhamdulillah Allah masih tidak membiarkn diri rase keseorangn kerana kasih dan cinta Allah sentiasa mengiringi diri ini..
‪#‎hakikat‬ makrifatullah, kenal Allah disitu engkau akn kenal yg lain.. wallahualam..

No comments:

Post a Comment