My Blog List

Thursday 22 August 2013

SEKALI LAGI..!

sekali lagi kasih ku diuji.. sungguh aku mula menyayangimu.. 
adeii.. jiwang plak kan.. huhu. nak wat camne.. da tersayang plak.. (maksud saya disini terlebey sayang lebey dri org lain.. ) org lain sayang sikit.. org yg sorg ni sayang banyak.. =P

bile dengar lagu Pria Band,,, Kasih Jangan Kau Pergi.. aduii tangkap jiwang.. dah lame dah saya tinggalkan jiwang2 karat ni.. dulu jiwang sebb terlalu ingin kan kasih dan sayang dri org sekeliling.. tapi Alhamdulillah sekarang jiwang sebb nak daptlkan kasih ilahi.. In shaa Allah..!!

cume baru2 ni.. ( x berape nk baru sangat jugaklah..) perngai jiwang terlebey ni sampai sbb diuji sikit kasih antara kami.. (kasih kot.. haha..) ape2 pun layan sikit lagu Pria Band, Kasih Jangan Kau Pergi diolah sikit oleh saya.. =>

Bila Ku Hanya Sesaat Bagimu,
Jangan Biarkan Ku Terlanjur Menyayangimu..
Aku Sanggup KAN Jauh Darimu,
Kerna Kau Yg Membuat Aku menyayangmu..
Kasih Yg Ku Punya Bukan Sekadar Kata,
Sayangku Ini Abadi Untukmu..

Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,
Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Aku Sanggup KAN Bila Sendiri..

Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,
Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Bila Kau Pergi..

Aku Sanggup  KAN Bila Kau Menjauh,
Kerna Kau Yg Membuat Aku menyayangmu..

Kasih Yg Ku Punya Bukan Sekadar Kata,
Sayangku Ini Abadi Untukmu..


Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,
Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Aku Sanggup KAN Bila Sendiri..


Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,
Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Bila Kau Pergi..

>>>Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,

Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Aku Sanggup KAN Bila Sendiri..


Kasih Jangan Jangan Jangan Jangan,
Kau pergi..
Jangan Pernah Meninggalkan Aku Sendiri,
Aku Bisa KAN Bila Kau Pergi..<<<  (chorus)

Saya susah nak sayang kat org lebey2 tapi bila saya dah sayang bersedia lah nak terima kasih sayang yang saya curahkan.. huhu.. lain macam je bunyikan.. huhu.. 

maksud saya..
 "awak" akn dapt perhatian dari saya selalu..
"awak" akn dapt penjagaan dari saya selalu..
"awak" akn dapt kasih dari saya selalu..

kirenye jika "awak" yg telah berjaya membuat saya sayang "awak".. awak bersedia je lah yer.. huhu.. ;->
tapi jngn risau hati, jiwa dan raga saya sepenuhnya telah, masih dan akan sentiasa milik DIA.. DIA yg telah membuat saya cair dengan DIA.. KASIH, SAYANG dan CINTA saya hanyalah MILIK DIA...

nota jari.. = setiap insan mesti ade insan lain yg disayanginya.. ehh..? ye ke..? hmm..
cer, acu, cube, try, test jawab k..  

yg penting senyum selalu.. ^_^














No comments:

Post a Comment